HTML

Blogidegen

Friss topikok

  • Anita 23: Á biztosan, van ott még csak egy kis biztatás hiányzik?:-)Írj valamit ,nézd meg, mennyi olvasód le... (2013.03.06. 09:33)
  • : Szia alakul már a köd?:-)nagyon eltűntél:-)biztosan sok minden történik veled ,gyerekek jól v... (2012.08.13. 20:27)
  • : Hát ez a nagy szabad ország ,itt mindent szabad:-( (2012.07.17. 13:59)
  • : Vallásos vagyok hiszem hogy ami megvan irva bekövetkezik,együtt vagy külön... (2012.05.25. 20:29)
  • : Kedves Csaba, nem hiszem, hogy a bibliai teremtéstörténet Éden-kerti fejezetei lejátszódtak volna,... (2010.03.11. 22:16)

Címkék

2009.02.19. 14:54 ződség

Az emberi tudat legmélye: a legnagyobb zsarnok, és a legszilajabb egoizmust űzi. Aki ura legbelső félelmeinek, az önmaga ura, a szeretet ura, az odaadás ura...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vattamanygyula.blog.hu/api/trackback/id/tr496337701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SA 2009.03.11. 12:21:22

Az altruizmus honnan jön? Nem a tudat mélyéről? Ez olyan a tudat mélye = Sátán benyomást kelti. Biztos nem értem, mert két mondat nekem kevés.

gyvattam 2009.03.12. 10:28:41

Hát nyilván sokféle erő verekedik a "mélytudat"-ban is, de én úgy tapasztalom, hogy az alapvetően az "önvédelemre" van berendezkedve, és ha valamilyen jelenséget "életveszély"-ként értelmez (ezek érzelmi jelenségek is lehetnek...), akkor minden egyéb érdek elé helyezi az "életvédelem" érdekét... A legmélyebb szorongások ezért is teszik végtelenül önzővé az embert... Tényleg nagyon hosszan kellene ezt magyaráznom, igazából magamnak jegyeztem fel ezt a gondolatot, mert róla eszembe jut az is, hogy hogyan jutottam el hozzá...
süti beállítások módosítása